5 termék, amelyek támogatását leállítja a DJI 2024-ben

5 termék, amelyek támogatását leállítja a DJI 2024-ben
Micsoda év volt ez a DJI drónrajongók számára!

A duplakamerás Air 3- tól a mindenirányű  akadályérzékelős Mini 4 Pro- ig a vállalat 2023-ban kiadta néhány legerősebb, funkciókban gazdag drónját.

A fejlettebb termékek piacra dobásával azonban a régebbi kínálat is eléri az élettartamuk végét (EOL).

Legalább öt DJI termékről tudunk, amelyek szolgáltatása és támogatása 2024-ben megszűnik, és a listán megtalálhatóak a népszerű Matrice drónok is.

 

A termék teljes életciklusának meghatározása a technológiai vállalatoknál szokásos gyakorlat. A DJI emellett rendszeres időközönként értékeli termékeit és tartozékait, mielőtt meghatározná a támogatási szolgáltatások végét.

 

snail dji Hot Sale - OFF 67%

 

„Mivel az elektronikai termékekre hatással vannak a technológiai fejlesztések és a használati követelmények változásai, a termékek minden generációjának fix életciklusa van” – mondja a DJI. „Annak érdekében, hogy folyamatosan prémium termék- és szolgáltatási tapasztalatokat tudjunk nyújtani, rendszeresen optimalizáljuk az erőforrások allokációját, hogy elősegítsük új termékek és technológiák fejlesztését és alkalmazását.”

 

Öt DJI termék 2024. február 24-én éri el a támogatásuk végét. Ezek között vannak drónplatformok és kiegészítők is. Nézd meg:


 

Termék név A gyártás felfüggesztésének ideje A szolgáltatás felfüggesztési ideje
Matrice 600 2016 December 2024 Február 24
D-RTK 2017 December 2024 Február 24
Snail 2017 December 2024 Február 24
Matrice 200 széria 2019 Január 2024 Február 24
Matrice 100 2019 Január 2024 Február 24

 

A DJI a Matrice drónplatformokat professzionális légifotózáshoz, filmkészítéshez és ipari alkalmazásokhoz tervezte. Az M600 különösen a D-RTK nagy pontosságú navigációs és helymeghatározó rendszerét tudná kihasználni A3 sorozatú repülésvezérlőivel. Eközben a Snail egy meghajtórendszer, amelyet drónversenyekre optimalizáltak.

 

És amint látható, a DJI egy ideje leállította ezeknek a termékeknek a gyártását. Az elmúlt évek során pedig a technológiai óriás szorgalmasan nyújtott karbantartási és támogatási szolgáltatásokat számukra.

 

Most azonban a vállalat azt javasolja a felhasználóknak, hogy frissítsenek. Íme a DJI:

 

“A szolgáltatás felfüggesztésének napjától a továbbiakban nem nyújtunk Önnek szolgáltatásokat ezekhez a termékekhez, beleértve a terméklekérdezést, a műszaki támogatást és a termék karbantartását. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért. Ha továbbra is használja a fenti termékek bármelyikét, őszintén javasoljuk, hogy frissítsen egy új modell alternatív termékére, hogy élvezhesse újabb, továbbfejlesztett technológiáinkat, és ezután továbbra is hatékony ügyfélszolgálatot tudjunk nyújtani.”